iphone



Min lyckade och mysiga julhelg med fint sällskap, fina fina julklappar (TACK <3) och rolig juldagsutgång är nu över och next up är nyår. Aldrig gillat nyår och kommer nog aldrig finna någon speciell kärlek till den heller. Otroligt öveskattad och allt ska vara så hypat.. förra året sa jag till en vän "nästa år ska jag antingen vara utomlands, eller ligga hemma i en jävla mysdress och käka godis och kolla på film, som vilken jävla dag som helst" vi får la se om jag ens gör något av de.... Något som var sjukt kul var juldagen med Natta. Så jävla lyckad och rolig. Dagen efter orkade jag och min pojkvän inte göra många knop, så vi (läs han där) låg och kolla fotboll, victorias secret, sov, sov, sov, sov och kolla en massa filmer hela dagen. Perfecto avslut på en perfecto julhelg! 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0