lighters


tar ett litet break i min "lilla" städning. fyfan, så här noga har jag inte städat på länge, om jag ens gjort de nånsinn. piskat sängmadrassen, täcket, kuddarna.. allt! ah, ni ser ju kaoset i bak. inte fattat förens nu vilket jäkla dammhav jag sovit i. ska göra likadant i tibban! skulle gått ut idag men var inte alls på något partymode (vad har hänt?????????) så istället sitter jag här, i ett jävligt rent rum och ska snart dra ner fötterna i ett fotbad/massage, sen efter de ska jag fila, måla naglarna och lyssna på den här låten på repeat! (tack pallet, älskarn redan!)

Kommentarer
Postat av: paaaau

det är tur att du har mig :*

2011-07-24 @ 20:37:42
URL: http://paaauline.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0