KCUF


Måttligt arg tjej har ni här!! skulle köpa avicii biljetter och dom släpptes tydligen idag klockan nio. nu vid fyra skulle jag gå in och köpa biljetter och det funkar inte.. går in på aviciis sida och ser att dom såldes slut på fyra timmar. FYRA FUCKING TIMMAR!?!?! och jag skulle inte vara en minut sen sa jag, där fick jag för de! ingen ide att hänga läpp för de och hoppas på att dom fyller på en omgång. tänkte slänga upp en dagens idag men det hann bli kolsvart innan jag ens hann blinka så de får bli i morgon istället. ny polo har jag i alla fall, vit och fräääsch från hm.


Kommentarer
Postat av: Anonym

llite goou eller! ta med hela ligan 18e feb på avicii och kom till oss i Oslo istället!!

2011-11-08 @ 10:53:16
Postat av: josefine

det var jag som skrev förresten//joss

2011-11-08 @ 10:53:52
URL: http://josefinegustafsson.bubbleroom.se
Postat av: Linda

Riktigt jäkla sjukt!! jaaa, kommer de inte upp en omgång biljetter till till stockholm så packar jag ner sofia i en väska och bombaderar er i oslo. så lätt kommer avicii inte undan! :)

2011-11-08 @ 15:33:58

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0