fööööööööck

Är de ens någon som kollar in på denna värdelösa bloggen längre? isf, är de någon av er få som vet hur man kan töja ut ett par skor?!?! ja, just dessa på bilden. Fick hem dom för några dagar sen och slet upp paketet som ett litet barn på julafton och glädjen försvann lika fort som den kom. jag-hade-behövt-ha-ett-par-fucking-37or och självklart är dom heeeelt slut. Mamma börja prata om nageltrång och skära upp tån så användning vågar inte ske, än. heeelp moi, dagens stora problem!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa! Skriv meeeer :)

2012-10-04 @ 23:36:35
Postat av: Linda

haha sköj att du gillar bloggen! :) de kommer de kommer.

2012-10-06 @ 18:28:33
Postat av: Anonym

Blöt ner ett par strumpor och gå omkring lite varje dag så ska dom töjas :)

Svar: Tack för tipset.. Jag fick tyvärr göra mig av med mina lovers och köpa ett par andra!
lindaasv.blogg.se

2012-10-09 @ 10:44:58

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0