oh noooooooo

fick en chock när jag var ute och övningskörde med pappa precis - snö! va i helvete?!?!?! jag som nyss hade börjat gilla läget att det var höst.
well well, och ja körkort, det är nog femte gången jag tar tag i det där. att slutföra saker som man får hålla på med ett tag har aldrig varit min grej, utan gått half in sen har jag struntat i det.. men nu jäklar, nu är det all in som gäller. Annars då.. hade en lovely helg med min pojkvän förra helgen, go thai middag och massa mys. we're back on track och jag är världens lyckligaste för de! har nu bockat av en halv jobbvecka så nu har jag helg, ska lyxa till med en lång sovmorgon och american pancakes frukost i morgon bara för jag är ledig. hur göttit? och ja, jag vet inte hur många gånger jag tänkt ta bort denna jäkla bloggen men har kvar den ett tag till som nice tidsfördriv, räkna med lite text, mer bilder, mer fashöön, ah sånt som jag själv tycker är skoj att läsa helt enkelt. Nu duscha sen keeping up with the kardashians! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har varit som dig när det gäller körkortet!! men har bara lagt av 1 gång förut :P men nu börjar jag igen. Var på introkursen i veckan så nu ska jag börja övningsköra. Ett tips för att inte lägga av nu är att skapa en kategori i bloggen för Körkort och börja skriva ut info & tips där =)

Svar: Jaaa, de är bara ge sig fan på de så löser man de lätt som en plätt sen egentligen.. gäller bara lägga ner tid :) Kör på!
lindaasv.blogg.se

2012-10-26 @ 14:00:27

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0